Кавова статистика Японії

Японія імпортує каву з понад 40 країн світу. Сім найбільших країн-імпортерів кави – це Бразилія, В'єтнам, Колумбія, Індонезія, Гватемала, Ефіопія і Танзанія (дані 2014 року). Причому на частку перших трьох країн припадає близько 67 % усієї імпортованої в Японію кави.

У світовому списку споживання кави Японія перебуває на 4-му місці після США, Бразилії та Німеччини. В абсолютному вираженні японський споживач випиває близько 450 000 тонн кави за рік, що дорівнює приблизно 48 мільярдам чашок.

Багато елітних світових сортів кави практично повністю викуповують японські компанії. Це такі сорти, як Blue Mountain, Kona, Yirgacheffe і Toarco Toraja.

Японська кавова асоціація "All Japan Coffee Association" у 2012 році провела дослідження серед споживачів кави віком від 15 до 79 років. Було встановлено, що в середньому за тиждень люди цієї категорії споживають 10,73 чашки кави. Кількість чашок, спожитих удома, становить 6,85, а чашок, випитих на робочому місці, – 2,56. Разом це становить 88 % усіх випитих за тиждень чашок кави. Споживання кави в кафе і ресторанах виявилося не настільки популярним, склавши лише 12 % від загальної кількості випитих чашок.

Кава, розфасована в пакети по 400 грам, займає 70 % кавового ринку Японії у відносному вираженні, і 50 % у грошовому вираженні.

Цим дослідженням також було встановлено, що захоплення кавою змінюється протягом життя. Наприклад, представники вікової групи від 40 до 59 років в середньому випивають 14,37 чашки за тиждень. Ті ж, кому більше ніж 60 років, а також люди віком від 25 до 39 років зазвичай споживають приблизно однакову кількість чашок кави на тиждень – 11,7 та 11,35 відповідно.

Японські виробники кави сподіваються, що вдосконалення технологій виробництва та використання зерна найвищої якості сприятимуть збільшенню споживання кави в усіх вікових групах.

coffee

Популярні товари

Популярні товари